Az irodatechnikai eszközök beszerzésének nehézségei és a megoldás

Az irodatechnikai eszközök olyan dolgok, amelyek mindig akkor fogynak el, amikor a legkevésbé számítanánk rá, amikor a legnagyobb szükség lenne rá és amikor hirtelen sehonnan nem tudjuk beszerezni őket. Természetesen ez egy kis túlzás, de szinte mindannyian találtuk már magunkat olyan helyzetben, hogy nagyon gyorsan szerettünk volna valami nagyon fontosat nyomtatni, de éppen kifogyott a papír vagy a tinta, és persze a raktárban sem volt tartalék, vagy hogy bármilyen más, nagyon fontos és nélkülözhetetlen irodatechnikai eszköz mondta fel a szolgálatot, vagy hagyott cserben bennünket azzal, hogy kifogyott.

Egy nagyobb irodában vagy irodaházban talán csak akkor lehetne elkerülni ezeket a – valljuk be, hogy elég kellemetlen – helyzeteket, ha lenne egy olyan ember, aki csak erre figyel: végigmegy naponta az irodákon, megkérdezi, hogy kinek mire van szüksége, esetleg ő maga ellenőrzi, hogy mire van szükség, és természetesen még mindent időben be is szerez. Persze ez most nevetségesen hangzik, hogy valaki azért kapja a fizetést, hogy odafigyeljen arra, hogy mindig mindenből legyen elég, de ha éppen ma fog az miatt rohanni az irodaszer boltba, mert elfogyott a papír, és ez miatt akár egy órát is elveszít a munkahelyi fontos életéből, akkor bizony Ön is azt fogja mondani, hogy kell egy ilyen ember. Nem kell, van ugyanis már egy egyszerű megoldás.

Az irodaszer webáruházban minden olyan terméket megtalál, amire szüksége lehet az irodai életben, és mivel ezeket egy webshopból egyszerűen megrendelheti, így elég csak hetente, vagy havonta egy rendelést leadni az elfogyóban lévő termékekből, és azok másnapra meg is érkeznek az irodába – mondhatni személyesen kopogtatnak be az irodatechnikai eszközök Önökhöz. Nem kell már többé azon aggódni, hogy az irodatechnikai eszközök elfogynak, de nem kell a beszerzéshez új munkahelyet sem megteremteni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.