Széchenyi

Ügyfélkapu információk

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy partnereink hatékonyabb kiszolgálása érdekében 2019. február 1-től cégünknél online számlázó rendszer, valamint egy új, a szervizszolgáltatást támogató szoftver kerül bevezetésre, melynek keretein belül áttérünk az online felületen történő hiba- és számlálóállás bejelentésre (ügyfélkapu).


AZ ÜGYFÉLKAPU MODULUNK A KÖVETKEZŐ FUNCIÓKKAL RENDELKEZIK:

ÜGYFÉLKAPU
A ClickControl rendszerben rögzített összes üzemeltetési helyhez létrejön automatikusan egy „Ügyfélkapu” modul. Ennek website elérése megegyezik a ClickControl admin felületével. A belépéshez szükséges felhasználónév az „Adminisztrátor / Új üzemeltetési hely” menüpontban megadott e-mail cím lesz, a jelszó pedig egy véletlenszerűen generálódó ideiglenes kód. Ezek az adatok (amennyiben üzemeltetési hely felvételénél kértük) automatikusan elküldésre kerülnek a megadott címzettnek. Az ideiglenes jelszó módosítható, elfelejtett jelszó esetén kérhető egy új ideiglenes kód. Az Ügyfélkapun elérhető szolgáltatások az „Adminisztrátor / Üzemeltetési helyek / Engedélyezett menüpontok” alatt állíthatóak be.

A SZOLGÁLTATÁSOK A KÖVETKEZŐK:

SZÁMÁLÓ LEJELENTÉSE
Rögzíthetőek az üzemeltetési helyhez tartozó gépek havi számlálóállásai, gépenként.

EDDIGI LEJELENTÉSEK
Megtekinthetőek az elmúlt hónapokban történ számlálóállásokból készült számla mellékletei.

HIBABEJELENTÉS
Listából kiválasztott gépre létrehozhatunk online hibabejelentést.

FESTÉKRENDELÉS
Listából kiválasztott gépre létrehozhatunk online festékrendelést.

FESTÉKCSERE
Listából kiválasztott géphez rögzíthetjük, hogy festéket cseréltünk.

ADATLAP MÓDOSÍTÁSA
Lehetőség van az adott üzemeltetési helyhez rögzített kapcsolattartó adatainak megváltoztatására, valamint belépési jelszó módosítására.

VISSZAHÍVÁS KÉRÉSE
Lehetőséget biztosít Ügyfelük részére, hogy e-mail formájában telefonos visszahívási igényét jelezze számunkra. Ez az e-mail a „Rendszergazda / Szolgáltatói törzsadatok” menüpontban beállított címre érkezik.

AKTUALITÁSOK
Itt a következő információk találhatók: reklám, akciók, ünnepi nyitva tartás, stb… Az üzemeltetési helyhez tartozó kapcsolattartó személynek van lehetősége a fent említett szolgáltatások gyors elérésére a mobiltelefonon található bármilyen QR-kód olvasó használatával. Így bejelentkezés után már nem kell azonosítania a berendezést. Egyszerűen érheti el a „Számláló lejelentése”, „Hibabejelentés”, „Festékrendelés” és „Festékcsere” menüpontokat.

SZÁMLÁZÁS
Cégünknél a „Billingo” online számlázó rendszer kerül bevezetésre.
A jövőben minden kiállított számlánk, a „Billingo” rendszeréből elektronikus (e-mail) formában kerül kiküldésre partnereink számára.

Két féle számla kiállítására van lehetőségünk, hagyományos számla vagy elektronikus számla. A két számla között kizárólag a hitelesítésben van különbség.
A hagyományos számla elektronikus formában, pdf formátumban érkezik, ezt le kell tölteni és a
kinyomtatott példányt kell megőrizni és lekönyvelni.
Az elektronikus számla egy olyan számla bizonylat, ami – az adott ország által meghatározott és
elfogadott – elektronikus jelek formájában tartalmazza a számlaadatokat.

A 2013. Január 1-én hatályba lépő 2010/45/EU irányelv fogalma szerint e-számlának minősül az a számla, amelyet elektronikus formátumban bocsátottak ki és fogadtak be. Az elektronikus számla esetében a számla fájlként, elektronikus úton kerül továbbításra elektronikus adatfeldolgozás céljából.

Fontos, hogy a számla és az abban tárolt adattartalom sértetlensége, olvashatósága és eredetiségének hitelessége biztosított legyen. A számla hitelességét az ún. időbélyeg garantálja, amely mentéskor automatikusan kerül a számlára, és biztosítja, hogy azon utólag ne lehessen változtatni. Így technikai eszközök segítségével egyértelműen igazolható a számla kibocsátója, a számla kiállításának pontos időpontja és hogy a számlát a rajta szereplő adóalany állította ki. Az elektronikus számlákat nem kell kinyomtatni, azokat elektronikus fájl formátumban kell megőrizni. A számlák hitelesítését és tárolását a „Billingo” online számlázó rendszer végzi.
Mindkét számla formátum a „Billingo” rendszeréből a jogszabályoknak megfelelően bármikor
letölthető. A „Billingo” 100%-ban megfelel a NAV előírásoknak. 

pageup